تشخیص خونریزی لانه گزینی | آزمایشگاه ژنتیک اصفهان

تشخیص خونریزی لانه گزینی

چگونه می توان خونریزی لانه گزینی را از خونریزی قاعدگی تشخیص داد ؟ از آنجایی که خونریزی لانه گزینی اغلب پیش از انجام آزمایش بارداری رخ می دهد، به سختی می توان دریافت که آیا این خونریزی خفیف علامت بارداری است و یا مربوط به ترشحات پیش از قاعدگی می باشد. متاسفانه هیچ آزمایش یا علائمی وجود ندارد که به شما کمک کنند تا دلیل این خونریزی را تشخیص دهید. بهترین راه حل صبر کردن است، زیرا می توانید پس از چند روز تست بارداری انجام دهید.

اطلاع از زمان دقیق آخرین رابطه جنسی شما نیز می تواند به این کار کمک کند، اگر بیشتر از دو هفته از آن گذشته باشد، خونریزی شما مربوط به لانه گزینی نطفه است.

تشخیص خونریزی لانه گزینی | آزمایشگاه ژنتیک اصفهان

با توجه به آمار پزشکی تقریباً یک سوم بانوانی که تجربه خونریزی لانه گزینی داشته اند، توانسته اند آن را از لکه بینی پیش از قاعدگی تشخیص دهند، برخی از آنها گفته اند که خونریزی لانه گزینی تیره تراست و همانند رنگ قرمز خونریزی قاعدگی نیست. برخی دیگر هنگام لکه بینی گرفتگی خفیفی نیز تجربه کرده اند. با این حال برای بسیاری از بانوان بین خونریزی لانه گزینی و لکه بینی پیش از قاعدگی هیچ تفاوتی وجود ندارد، به همین دلیل ممکن است نتوانید آن را تشخیص دهید و چند روز پس از مشاهده لکه بینی دچار خونریزی قاعدگی شوید.

علائم خونریزی لانه گزینی:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *